Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










woensdag 8 augustus 2012

Dag 260 Pepper


En ik maar denken dat ik bijna klaar ben... Niet dus. Ik heb weer een fijne klus ontdekt: het inplakken van alle losliggende foto's van mijn boxermeisje Pepper. Ze is ruim een jaar geleden ingeslapen, nu is het tijd om deze foto's in te plakken. Er zitten puppenfoto's bij, foto's die bijna aan het einde van haar leventje zijn gemaakt en alles er tussenin. Hier ben ik wel even zoet mee!

2 opmerkingen:

  1. Oef dat gaat geen makkelijke opdracht worden die je jezelf hebt gegeven !! dat worden div trips down memorylane daar zullen wat lachjes en traantjes mee gepaard gaan . maar Peppers foto,s verdienen een mooi album suk6 xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Natuurlijk wil ik het eind resultaat zien X

    BeantwoordenVerwijderen