Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










donderdag 9 mei 2013

Zo... Iedereen lekker aan het genieten van een lang weekend? Ik had allerlei plannen voor vandaag, maar uiteindelijk is er maar weinig uit m'n handen gekomen, weinig puf. Wel heb ik eindelijk hummus gemaakt, lekker, vega en simpel, supercombi! En ook ben ik maar weer eens aan het opruimen gegaan. Een beetje maar, hoor. Ondanks mijn dagelijkse tien minuten opruimen, heb ik zomaar weer een aantal kleefplekken. Stapels boeken, artikelen die ik nog wil lezen, websites die ik nog wil opzoeken... De kapstok heb ik ook maar eens ontdaan van mijn winterspullen, kon wel eens keer.

Met de focus gaat het goed, ik stel iedere dag weer vast wat ik die dag perse wil doen. Dat is in lijn met mijn doelstellingen op het werk of privé. Het blijft lastig hoor, ik vind het zo fijn om een beetje te fliederen en te fladderen. Maar het geeft me wel veel voldoening, dus ik ga lekker door! En mocht iemand zich afvragen wat mijn langetermijndoel is? Schrijven natuurlijk!

Morgen ga ik maar weer eens bij een paar kringlopen loeren, mocht ik nog iets fabeltastisch vinden, dan meld ik me! Heel fijn weekend gewenst! x

3 opmerkingen:

  1. jij blijft echt goed aan de gang..klasse

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om je weer te lezen ;)
    Alle beetjes helpen toch? Qua opruimen? Succes!
    En heeeeel veel plezier bij de kringlopen, hoop dat je met mooie schatten thuis komt maar niet teveel anders moet je die ook weer opruimen.... (grapje hoor).
    Superfantastischfabelachtig weekend ;)

    BeantwoordenVerwijderen