Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










zaterdag 3 maart 2012

Dag 103 Weg, weg, weg!


Gisteren stond er toch een tijdschriftenbakkie op het kleine kamertje? Dat is nu bijna helemaal leeg!

Ik werd gisteren gebeld: of het uitkwam dat mijn platdak vandaag aangepakt zou worden. Tja... Waarom niet? Het duurde wat langer dan verwacht en ik had me niet gerealiseerd dat mijn lichtkoepel het grootste deel van de tijd eraf zou zijn. Dat was dus koud! En ik was al verkouden...

Ik mocht van mezelf dus lekker door deze tijdschriften bladeren. En ja, dat duurde best wel wat langer dan 15 minuten! Ik ben heel tevreden, bijna alle magazines gaan weg, de losse bladeren bovenop zijn voor een workshop interieurstyling die ik binnenkort ga volgen en ik heb een leuk recept gevonden voor de Travelling Veggielope!

2 opmerkingen:

  1. haha goed bezig!! Enne hier gaat de mini RR ook maandag op de bus moet nog wel even heel veel plakken zeg maar puf zweet maar wel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat was dus n voordeel van je dakkie open weer n stukje opgeruimd en meteen spullen voor je nieuwe workshop !!

    BeantwoordenVerwijderen