Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










zondag 18 maart 2012

Dag 118 Weg ermee!


Zo...... Mijn 15 minuten heb ik vandaag in de kast doorgebracht. Oude bankafschriften uitgezocht, oude correspondentie & ander papierwerk in andere ordners gedaan. Dat was nog zo weinig, dat kan wel bij de huidige mappen. In de 2 rode mappen hieronder zit nog papierwerk wat ik nog niet weg wil doen. De ordners voor de kast zijn leeg! De zwarte ordners links heb ik nog niet gedaan. Komt goed! :) Beetje bij beetje...Inmiddels ligt het gewone papier in de papierbak, de bankafschriften in mijn laptoptas, die gaan op het werk door de shredder. Plastic zit bij het oude plastic, de rest zit in de afvalbak. I like recycling!

4 opmerkingen:

  1. Goed zeg. Ik krijg spontaan zin om ook een papierstapel aan te pakken. Ongelooflijk hoe blij we tegenwoordig worden van lege ordners!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk gevoel he door je oude papperassen spitten en deleten waar t kan !!

    BeantwoordenVerwijderen