Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










maandag 19 maart 2012

Dag 119 Flopjes enzo

Vandaag een kleine opruiming tussendoor. In dit koffertje bewaar ik allerlei papierwerk - briefpapier, enveloppen, schrijfblokken. Dat soort dingen. En aangezien ik daar best wel hebberig van word, heb ik daar best een hoop van. Maar eens uitgezocht dus! In het verleden had ik een aantal penvrienden, maar dat is er nu nog maar 1 en omdat we het allebei zo druk hebben, schrijven we elkaar nog maar 2 keer per jaar een echte brief. Met de Kerst en met onze verjaardagen. Tussendoor worden er nog wel eens kaartjes gestuurd. Dat koffertje mag ook wel weer eens aangepakt worden, trouwens!


Voorlopig heb ik nog genoeg briefpapier & enveloppen, dat lijkt me duidelijk.

Dit is er nog over! Waarschijnlijk nog meer dan genoeg, maar goed, het zit nu iig netjes in het koffertje. Oude schriften (met vervelende herinneringen) en schrijfblokjes zijn weg, net als een aantal oude enveloppen. Voor het gekleurde A4 papier heb ik een andere bestemming gevonden, dat komt vast nog van pas bij m'n Round Robin. Leuk!

2 opmerkingen: