Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










woensdag 28 maart 2012

Dag 127 & 128 Bonnebonnebonne Deel II


Wat een heerlijkheid! In het zonnetje opruimen, kan het nog beter?

Een kwartier bonnetjes nalopen heeft het bergje hieronder opgeleverd, dit mag dus weg. Ik kwam de bon tegen van mijn droger, beestje blijkt uit 1999 te zijn.... Weg! Kledingbonnen uit 2001 heb ik ook maar weggedaan, ik heb ze altijd bewaard voor de verzekering, maar denk niet dat de verzekering daar nog iets mee kan.. En bonnen voor shirtjes van een euro of 10 ga ik ook niet meer bewaren. Het zal wel. Morgen verder!

1 opmerking:

  1. Goed bezig hoor. Met de 15 minuten timer. You can do anything for 15 minutes.

    BeantwoordenVerwijderen