Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










zaterdag 24 maart 2012

Dag 124 In the Garden


Wat een weer, he? Heerlijk! Veel te mooi om binnen te gaan opruimen, gelukkig was er in de tuin ook nog iets te doen... ;)

Miss Greetje gaat binnenkort haar zolder naar het stort brengen en dan mag ik een paar dingetjes meegeven. Heel fijn! Dat is de stapel rechts. In de plastic zak zitten allerlei lieve dingen die ik in de loop van de tijd gekregen heb, maar waar ik niet zo gek op ben. Mag naar Miss Bee, voor de Koninginnedagverkoop! 

Vorig jaar kreeg ik met m'n verjaardag een dondermeter, echt een prachtig ding, helemaal mijn smaak. Alleen moest de meter nog gevuld worden met water en een blauwe kleurstof. Dat mocht pertinent niet op het aanrecht, want als je daarmee knoeit, zou het aanrecht voor altijd blauw zijn. Er zat ook een spuit bij en daar was ik zo van onder de indruk dat ik het ophangen maar uitstelde en uitstelde... Niet leuk voor de gulle gever natuurlijk. Maar vandaag was het dan eindelijk zover! En dat ruim binnen de 15 minuten..

2 opmerkingen:

  1. Weer wat gebeurd. Langzaam maar zeker kom je er wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw !!! dat is een Gaaf ding Lex kon m al hihi ikke dus niet
    Hij zegt het werkt ongeveer zoals n Barometer
    Hihi zal best ik vind het vooral n Gaaf ding en die Kleur Blauw is MOOIIIIII !!

    BeantwoordenVerwijderen