Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










zaterdag 8 maart 2014

And the chocolate goes to.... by Mirjam Down Under

Rapapa.... Licht uit, spot aan! De Notaris heeft alle likes, reacties van Facebook en hier in de hoge hoed gedaan, goed gehusseld... Welnee! De random number generator is veel makkelijker, dus de Notaris heeft de nummertjes op het wereldwijde web ingegeven en daar kwam de winnares binnen een seconde uitrollen. De Notaris hoopt dat U haar op haar blauwe ogen gelooft. want het is niet gelukt om er een screenshot van te maken. Anyway!

De chocopumpsjes gaan naar haar. Grappig, we kennen elkaar al heel lang. We komen uit het zelfde dorp, hebben op dezelfde middelbare school gezeten. Daarna zijn we elkaar uit het oog verloren, en toen werden we collega's. Dat zijn we nu niet meer, maar ze volgt me al een tijdje op Facebook. Als je van kaarten houdt, ga even op haar blog kijken! En dan wensen de Notaris en Anne jullie een heel fijn en zonnig weekend! xx

3 opmerkingen: