Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










maandag 24 maart 2014

Zon! by Mirjam Down Under

Wat een heerlijke dag! Okay, het begon behoorlijk regenachtig, maar toen zaten we toch op de bank met een flinke kop thee. De lunchbreak brachten de Gravinnetjes in het park door. Wat een zaligheid. Vrouwtje genoot van het zonnetje, de bloesem en de vogels. Anne van de ganzen- en eendenpoep. Hebben we thuis niet!

1 opmerking:

  1. Ik zit nu ook buiten te kijken naar een heerlijke blauwe lucht en zonnetje ... straks lekker wandelingetje doen ... ene ... dat gespam van jou, vind ik niet erg hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen