Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










maandag 31 maart 2014

Comfort zone enzo by Mirjam Down Under

Men zegt dat het goed voor je is, af en toe die comfortzone uit. Je horizon verbreden. En dat er een raam opengaat als er een deur gesloten wordt. Maar als die deur keihard in je snufferd dichtgegooid wordt, dan komt dat best hard aan. Dat is behoorlijk schrikken. Miss Dorise Down Under kan daarover meepraten. Vandaag was het haar laatste dag in de comfortzone.

Maar dat raam, dat vindt ze vast en zeker. En om in Down Under termen te blijven; zeker weten dat ze op haar pootjes terecht zal komen, daarvan is Miss Down Under overtuigd. Vanuit de veilige comfortzone wenst ze Miss Dorise heel veel succes! Maar eerst... genieten van de Rust!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten