Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










vrijdag 21 maart 2014

Cadeau by Anne & Mirjam Down Under

Neen, Anne showt hier niet de nieuwe lentemode. Anne laat hier het geweldige cadeau zien dat vandaag door de brievenbus dwarrelde! Van de ontzettend lieve en creatieve Trui! Mocht U haar blog nog niet kennen; echt even kijken. Voor de creaties die ze uit haar haakpen en naaimasjien tovert en voor de bijna nog mooiere foto's. Een tijdje terug kreeg Trui van mij wat blikken voor haar verzameling en als dank daarvoor kreeg ik deze prachtige creatie. Voor wie het zo gauw niet ziet: het is een hoes voor een tissuedoos die Anne zo oneerbiedig op haar bol heeft. Sorry Trui, ik ga 'm natuurlijk voor z'n oorspronkelijke bestemming gebruiken! Hij is prachtig, de botjesstof is zo lief en de hoes is zo knap gemaakt. De letters zijn met ieniemieniesteekjes bevestigd, er zit zelfs een mini-Anne op.... Met bloem! Anne had meteen door dat het presentje voor haar was (althans, dat meent ze), de envelop ging open, Anne kwam eraan en huppekee, daar gingdie. Okay, ze heeft 'm niet zelf op de bol gezet. Dat dan weer niet!

2 opmerkingen: