Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










woensdag 19 maart 2014

Stemmen! by Anne & Vrouwtje Down Under

Vrouwtje en Anne gingen vandaag hun burgerplicht doen. Hoezo niet stemmen? Dat kan echt niet! Ik kan me de ellenlange rijen nog herinneren toen er in Zuid-Afrika voor het eerst gestemd kon worden na het apartheidsregime. Pardon, we dwalen af. Anne vond natuurlijk dat er op de Partij voor de Dieren gestemd moest worden, maar helaas, dat kan niet in het Graafsche. Ze denkt nu zelf maar een partij op te richten. Waar ze zich hard voor maakt? Meer brokken, meer knufs en alle dieren de kooien uit. Uiteraard moesten de dames ook een stemfie maken, altijd leuk, meedoen aan een hype! En, gestemd? Zo nee, kan nog! Kom op, doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten