Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










maandag 31 december 2012

2013

Een nieuw jaar - een mooi moment voor bezinning. Voor mij is 2012 een goed jaar geweest, ik heb veel gedaan en nog belangrijker - ik heb ervan genoten. Beetje bij beetje begin ik te ontdekken wat ik leuk vind en heel fijn, dat ik daar ook goed in ben. Ook heb ik mooie en lieve mensen leren kennen!

Nu zou ik natuurlijk best achterover kunnen leunen, de boel de boel, lamaarwaaien. En toch doe ik dat niet. Ik heb zeven doelstellingen voor het nieuwe jaar, hier komen ze:

  1. Iedere dag minimaal 15 minuten Schrijven.
  2. Iedere week een nieuw recept uitproberen.
  3. Iedere dag 10 minuten opruimen.
  4. Sporten! Yoga, rennen, touwtje springen?
  5. Beter eten. Drie echte maaltijden, ipv een snackje hier en daar, een handvol droppies e.d. Dus ook beter boodschappen doen, plannen.
  6. 29 Dagen geven.
  7. Vaker speuren & andere oefeningen doen met Miss Anne.
 Hier kan ik voorlopig wel mee vooruit.. Wat zijn jullie plannen voor het nieuwe jaar? Lekker zo door of radicaal het roer om? Ik wens jullie in ieder geval een heel mooi en goed 2013, geniet ervan!

O ja, een nieuw jaar - een nieuwe naam! Clean House Clean Head heeft me veel gebracht, nu is het tijd voor iets nieuws. Hope you like!


2 opmerkingen:

  1. Ja leuke nwe naam!
    Mijn voornemen: minder kwantiteit meer kwaliteit....ben net al begonnen heb een gruwelijke dure fles wijn gekocht en lekkerrrrr maar die slubber je niet even weg...nee daar geniet ik van! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik maak voor dit nieuwe jaar maar 1 plan, en dat is trouw aan mezelf blijven(maar stiekum doe ik ook nog elke dag een stempeltje en ruim ik mijn huis op ;)
      fijne jaarwisseling en een spetterend 2013 Mirjam!
      Tot volgend jaar :)

      Verwijderen