Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










vrijdag 14 december 2012

Pay it Forward

Leuk he? Heb ik van Pipowagen aan Zee gekregen. Allemaal geinige papieren hebbedingetjes, daar houdt Mirjam wel van... :) Dit was in het kader van Pay it Forward. Nu is het mijn beurt: de eerste vijf mensen die reageren, krijgen van mij een gevulde envelop op de mat. Gewoon, voor de leuk. Er is slechts een voorwaarde: je dient op jouw beurt ook vijf mensen happy te maken. Mail me op Mirjam . vanelst @ yahoo . com en binnen twee maanden komt er iets jouw kant op. Waarschijnlijk sneller, geduld is niet mijn sterkste kant.. ;) Fijn weekend!

3 opmerkingen:

  1. Ja leuke leuke ik weet nog niet precies wat ik straks moet doen, maar vind het al leuk als ik dit zo zie :D
    mail dus onderweg ;-)

    Ik afwachting van .....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haihai,
    Je bent druk volgens mij!?
    Bedankt voor je steun. Van mij krijg je natuurlijk ook een kerstkaart :)
    Leuke spulletjes heb je gekregen. Ik weet niet of ik hier aan mee moet doen, want we hebben laatst al succesvol geswapt. ;)
    Een ontspannen weekend gewenst aan jou en miss Anne!
    Hoe is het met haar pootje btw?

    BeantwoordenVerwijderen