Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










vrijdag 28 februari 2014

Appeltje by Anne & Vrouwtje Down Under

"Vrouwtje, wat heb je daar? Appel? Nom, willikook!" En wat la prinzipessa wil, dat heeft ze niet in dr bips, zeg maar. Daar ging het appeltje, recht het bekkie in. Met uitzondering van het kroosje natuurlijk, dat is niet goed voor Mme! Fijn weekend allemaal, geniet ervan!

4 opmerkingen:

  1. Zo te horen is ze weer helemaal opgeknapt? Hope so! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha bekend. Lobbes is er ook gek op. Als ik een appeltje schil staat hij er al bij van ja voor mij, kom maar. hihi. Ze weten precies wat lekker is. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wie kan er nu zo'n lief snoetje weerstaan??? :-)

    BeantwoordenVerwijderen