Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










woensdag 12 februari 2014


Leuk, hoor, zo'n RAK-week! Zondag ging ik al in de voorbereiding, ik heb een paar beterschaps, verrassings, opbeur- en zomaarkaartjes gestuurd. Leuk! Ook dit pakketje maakte ik klaar. Een vriendin is op vakantie naar Zuid-Afrika. Doet ze goed! Doet ze zowiezo goed, bijna ieder jaar ontsnapt ze de winterblues overhere en vertrekt ze naar een zonnig oord. Ze is al naar Indonesie geweest, Jamaica, Mexico en nu dus Zuid-Afrika. Maandag was ze jarig, altijd leuk, om op vakantie jarig te zijn. Ik had deze foto ge-appt, vond ze erg leuk! Maar.... dit pakketje ligt niet meer hier thuis, dat ligt bij ons op het werk. Ze is ook een collega, vandaar. :) En ik had er een stukje over geschreven op Mirjam Down Under. Bewust heel vaag, omdat ze niet wilde dat het dievengilde wist dat ze er niet was. Dat blog was een verrassing voor haar, daar was ze erg mee in haar nopjes!

Ook ben ik op pad gegaan met mijn drie zakken beddengoed, voer, speelgoed ennogveelmeer voor de hondjes in Roemenie. Nou heb ik niet zo'n grote auto, dat wist ik al, maar hij zat goed vol! Onder andere met deze nieuwe retrolakens. Cool, he? Ik vond ze hartstikke hip. Had mijn moeder gekregen. Van haar schoonzus, voor mijn zusje en mij. Lief! Ik moest wel lachen, voordat mijn zusje de lakens had gezien, riep ze nog dat ze vast prima waren, maakte niet uit hoe ze eruitzagen, het dekbed zat er toch overheen. Tuurlijk.. Toen ze ze zag, hoefde ze ze dus niet meer. Tuttebel! Het waren echt nog van die ouderwetse, zonder stiek dus. Dus ja, makkelijke huisvrouw die ik ben.... Hoefde ik ze ook niet. Niet erg, de hondjes zijn er vast reuzeblij mee.

En verder? Vandaag heb ik een kopje thee bij iemand in de bus gedaan. Althans, het zakje. :) Een ander zakje zit al in de tas, voor een collega. Ik heb de vieze mok van mijn manager in de vaatwasser gedaan. Dat doe ik normaal niet, das een principekwestie. Maar ach, voor een keertje... Ik wil er nog een briefje bij doen, namens de kabouters. ;) Ik heb een briefje opgehangen op de toiletten, of de dames het toilet ajb netjes achter willen laten. Gebeurt namelijk lang niet altijd. Ik kan daar van alles van vinden, ik kan er ook iets proberen mee / tegen te doen. Van een collega uit Wit-Rusland krijg ik altijd bubbels en choco. Ik stuur haar dan ook iets. Ze zou mijn manager deze week in Moskou zien, dus niet. Ik had hem wat choco en thee meegegeven, dat was dus niet zo handig. Hij hoeft het van mij niet weer terug te nemen, dat vond ik zo sneu. Hij laat het op ons kantoor in Moskou achter, ook goed. Het is nogal een zoetekauw, ben benieuwd of hij zelf niks opheeft... ;)

Was het weer! Hele fijne avond!

2 opmerkingen:

  1. Nou, het geven zit al lekker in je systeem, hé? Goed bezig...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, dit RAK... dat ga ik onthouden. Ik heb ook al een keer de 29 gifts gedaan. Ken je die?

    En die lakens... mooi zeg! Had ik die eerder gezien, dan had ik om een half metertje gesmeekt. Of zo...

    BeantwoordenVerwijderen