Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










woensdag 4 juni 2014

Cactee by Mirjam Down Under





Zeg eens, zijn jullie bijgelovig? Ikke niet, hoor. Okay, ik loop niet onder een ladder door, maar dat is gewoon uit veiligheidsoverwegingen. Er zal maar eens emmer verf naar beneden komen zeilen. En m'n tas zet ik ook nooit op de grond. Volgens mijn Russische vriendinnen brengt dat ongeluk, al je geld verdwijnt (zou natuurlijk ook door het sjoppen kunnen komen ;)). Het is gewoon niet fris, om je tas op de grond te zetten. Kwestie van hygiëne. Vooruit, ik klop wel eens wat af. Onder het mom: baathetnietdanschaadthetniet. Echt principieel ben ik niet, dat mag ook best op waaiboomhout of kunststof. Het is tenslotte de intentie die telt. Laatst werd mij gevraagd of ik cadeauideeën had. Voor mezelf. Aangezien ik alles al heb, was dat nog best lastig. Uiteindelijk kwam ik uit op cactee, de trend van het moment in huis en haard. Ideaal, blijft for ever groen! Maar..... Ik kreeg ze niet. Want een cactus geven brengt ongeluk. Een cactus prikt, vergeet de vriendschap maar. Niet fijn. Waarom er toch cactee bij mij binnen staan? Twee andere dames vroegen ook wat ik graag wilde hebben. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten