Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










maandag 16 juni 2014

Vijf Min by Mirjam Down Under

Je hebt van die dagen... Die je, als je in een glazen bol kon kijken, zou overslaan. Waarbij het voor iedereen veel beter zou zijn als je in je nest zou blijven. Vandaag was zo'n dag. Er hebben zich geen rampen voltrokken, het was niet eens een bad hair day (naar mijn bescheiden mening) en m'n panty leeft ook nog. Maar toch. Gewoon niet fijn. Een vijf min.

Voorheen zou ik mezelf getroost hebben met een uitgebreide shopsessie. Zomerjurkje, de nieuwste van de een of andere hippe schrijver, een paar fijne hakken... Maar ja, dat doet deze consuminderaarster niet meer, dus de retailtherapy vond plaats bij de kringloop. Verrassend hè? Hoe vinden jullie mijn champagnekoeler? :) Als iemand weet wat het echt is, dan hoor ik het graag. O ja, of de therapie geholpen heeft? Welnee! Maar ik ben wel deze plastieken handtas rijker. En ik houd niet eens van oranje. Ha!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten