Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










vrijdag 8 juni 2012

Dag 200 !! In den tuin



 Aankomende week wordt hectisch, hoog tijd om nu wat TLC  aan mijn tuin te geven. Dat gaat er voorlopig niet meer van komen. Goed, aan de slag met de knipschaar! Ik heb de druif, de blauwe regen en de oude bollen van de hortensia geknipt. Die van vorig jaar. Fijn dat Anne zo goed helpt, de hele keuken zit nu onder de hortensiaconfetti.


Geen plantje om zonder handschoenen aan te pakken... Deze is nu ook weg, rotding.

En dit is mijn oogst!

3 opmerkingen: