Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










vrijdag 22 juni 2012

Dag 214


Wat een *piep*bende! Bijna iedere dag ruim ik 10 minuten de losse endjes weg, maar het is goed te zien dat ik de afgelopen tijd flink om de eettafel heen gedanst ben. Hoog tijd om hier weer eens 15 minuten aan te wijden. 

Tada! Het meeste papierwerk zit nu in de papierbak, er zijn wat dingetjes opgeruimd en alleen het tijdschrift wil ik nog doornemen. Misschien staan er nog leuke plaatjes in voor mijn Round Robin project Het is wel heel erg leeg zo... Maar weer eens bloemen halen. Heb ik wel verdiend. :)



4 opmerkingen:

  1. in de berm staan nu prachtige bloemen.....je hebt van die mooie ouderwetse kannetjes toch...helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. o ja, natuurlijk... zoals op een zeker ander blog... ;) stom he, heb ik helemaal niet aan gedacht. goed idee, thanks!

      Verwijderen
  2. En waar bloemen staan komt geen zooi !!
    ik heb dat hier met t kleine bureau dat is een heuse magneet voor Losse zooi !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihi ik had m opgeruimd en r Jouw laptop dienblad op gezet ik dacht zo dan kan ik r geen Dumpstation meer van maken hihihihihi althans zo dacht ik !!
      nu staan er al wat boeken op en wat bonnetjes die ik nog na moet kijken en t stuk leer wat ik gekocht heb om er kussenhoesjes van te laten maken , euh t doosje met kadotjes voor m,n nichtjes uit finland , een vanmiddag gekochte geluksbal voor in de geluksmand Dus haha een hoop zooi voor zo,n klein bureutje !!

      Verwijderen