Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










vrijdag 29 juni 2012

Dag 217 - 221 ?

Ben er weer! Ik was een paar dagen in het buitenland voor het werk. En dan wordt er niet opgeruimd. Maar aangezien we er weer zijn: aan de bak! En wel met deze stapels papier. Dacht ik daar voor altijd van verlost te zijn... Geen idee wat het is. Alhoewel... Een deel van dit papierwerk komt uit mijn laptoptas. Die wilde ik meenemen op m'n dienstreis, maar bleek toch te klein. Papierwerk is blijven liggen. En de andere stapel is prive, dat zijn dingen die ik nog op de compu wilde doen. Maar eens kijken:

Een stapel kan terug in de tas, daar ga ik op het werk iets mee doen. Een stapel gaat in de papierbak. En de derde stapel? Daar ga ik iets mee doen. Sterker nog, daar heb ik iets mee gedaan. Recept is opgeborgen, interessante actie voor een smartphone heb ik bekeken, bedankmailtje is gestuurd en mijn ontvangen Postcrossingkaarten heb ik aangemeld. Eindelijk! En alles is opgeborgen op z'n eigen plekje, dus geen after foto... Fijn weekend allemaal!

1 opmerking: