Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










vrijdag 18 april 2014

Kwalitijd by Anne Down Under

"Dit is het kantoor van Anne Down Under. Anne is op dit moment niet aanwezig. Vanaf dinsdag kunt U haar weer bereiken. Uw berichten worden niet doorgestuurd, Anne komt zo spoedig mogelijk weer bij U terug."

Vanwaar deze out of office? Anne is een beetje overwerkt, ze heeft even wat kwalitijd nodig. Het is hard werken, hoor, als managementassistent/PA/onderdirectrice. Gisteren was er een stagaire en die moest natuurlijk ingewerkt worden. Anne nam met plezier deze verantwoordelijke taak op zich. Rondleiding geven, laten zien waar de beste ontsnappingsmogelijkheden zich bevinden. Uiteraard ook laten zien waar de brokken staan. "En die doe je dan zo in het bakje... Goed zo!" Als kers op de taart mocht de stagaire ook een oormassage nemen. Vond ze heel fijn. De stagaire, he? :)



3 opmerkingen:

  1. Haha Anne neemt het er van. Fijne paasdagen voor jullie allebei!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Groot geluk heeft ze. Morgen mag ze zich even heerlijk uitleven samen met Lobbes. Heerlijk een ontspannen middag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hopelijk is Anne haar 'overwerkt zijn' weer helemaal te boven :-) Of misschien toch nog een extra oormassage??

    BeantwoordenVerwijderen