Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










zondag 13 april 2014

Sunday Morning by Anne & Mirjam Down Under

Op het tijdstip waarop de meeste mensen nog in bed liggen of in de kerk zitten, zaten Anne & Vrouwtje al in de auto. Op naar Groesbeek voor een verkwikkende wandeling met de recentelijk opgerichte wandelklup Nijmegen en omstreken. Binnenkort worden we met zachte hand van de gehoorzaamheidscursus afgedwongen, leuk dus om af en toe met z'n allen te gaan wandelen. De boel een beetje bijhouden en natuurlijk bijkletsen.

Nou.... naar eer en geweten kunnen we zeggen dat we goed getraind hebben! Het werd een enerverende wandeling. Met dank aan de vele mountainbikers die met hun verleidelijke kuiten en bilpartijen voorbij gesneld kwamen. Ook de rodeovoorstelling tussen het paard en een van de deelnemers oogstte veel belangstelling. Het frontaaltje tussen twee viervoeters en Miss Down Under liep gelukkig ook goed af.

En nu zitten de dames heel rustig op de bank, alhoewel.. Anne ligt heerlijk slaapies te doen. Dromend over al die nieuwe bomen en die zalige poepjes die zomaar voor het grijpen lagen. En Vrouwtje? Die gaat zometeen misschien ook nog even een middagdut doen. Fijne zondag nog! X

1 opmerking: