Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










vrijdag 4 april 2014

#Strayfie by Mirjam and Anne Down Under

Wereldzwerfdierendag vandaag! Wereldwijd zijn er meer dan 60 miljoen zwerfdieren. 60 miljoen, men! Niet normaal. Om hier meer aan aandacht te schenken, worden er vandaag #strayfies op het wereldwijde web geplaatst. Wat dat is? Een selfie van jou en je hond of kat. Of cavia, parkiet, wandelende tak. Doe je mee? Wel even de tag #strayfie gebruiken.

Tuurlijk doen de dames Down Under mee, Miss Anne is namelijk een #strayfie pur sang. Zomaar aan komen wandelen, geen idee waarvandaan. Eenn Hongaarse chip en zeer waarschijnlijk onlangs een nestje gehad. Dat waren de enige aanwijzingen. O ja, en een oud litteken van een keizersnede. En nu woont ze happily ever after by Mirjam Down Under. Dat gunnen we die andere beessies ook, toch?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten