Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










zaterdag 6 oktober 2012

Dag 316 Dag boom!


Even een miniklusje. Voor GFK Consumerjury houd ik mijn aankopen bij, althans, wat ik allemaal voor Miss Anne koop. Daar krijg ik punten voor en na verloop van tijd kan ik die inwisselen voor een VVV-bon. Best leuk.

Bij de DA krijg ik dus een gespecificeerde rekening, want aan een pinbonnetje heb ik voor GFK niet genoeg. Gisteren waren we er weer en toen ik de rekening wilde opbergen, bedacht ik me dat ik de oude facturen helemaal niet meer nodig heb. Waarom zou ik die nog bewaren? Huppekee, weg ermee!

Ben meteen ook de ordner van bank ingedoken: ik bewaarde al mijn afschriften tot zeven jaar geleden. Is niet nodig, tot vijf jaar is ook genoeg. Weg! Zo fijn, mijn bank is er achtergekomen dat je ook dubbelzijdig kunt printen.. Slim he? :)

1 opmerking:

  1. Ja dat is een aardig boompje ja. Als je er dan maar weer iemand gelukkig mee maakt (als ik hier doe de voetbalclub) dan brengt die boom toch nog meer op als je denkt. X

    BeantwoordenVerwijderen