Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










vrijdag 12 oktober 2012

Dag 322 Klusjesmaand - Klaar!!


Jeuj, klusjesmaand is afgelopen! Ik zou een maand lang iedere dag een klusje doen. Streber die ik ben, werden dat al gauw twee klusjes per dag. Tijdens een tripje naar het buitenland lag ik even stil, maar 31 dagen lang heb ik allerlei klusjes gedaan. Ik heb het formulier voor de hondenbelasting aangevraagd, opvang voor Miss Anne geregeld, muren geverfd, schoenen weggebracht... Sommige klussen lagen al maanden, sommige nog langer. En zoals bij het opruimen: eigenlijk stelde het niet zo veel voor.

Het opschrijven van de volbrachte klussen heeft me inzicht gegeven dat ik toch best een boel regel. En het opschrijven van de klussen die ik nog wil doen, geeft me de focus die ik nodig heb. Heel prettig! Echt klaar ben je natuurlijk nooit.. Daarom ga ik vrolijk door. En tegelijkertijd ga ik met een nieuwe maandfocus beginnen. Ik wil iedere dag een kwartier lang schrijven. Er is schrijfwedstrijd en eigenlijk denk ik niet dat de stijl waarnaar gezocht wordt de mijne is (Chicklit) maar het is natuurlijk wel een stok achter de deur. Dus... Ik ga het gewoon proberen.

Ik houd jullie op de hoogte!

2 opmerkingen: