Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










donderdag 25 oktober 2012

Dag 334 Vieze Anne - het laatste wasnootje





 De laatste test voor het wasnootje en een flinke! Miss Anne's hesje was nog nooit gewassen *oeps* en het rook behoorlijk naar hond. Niet gek natuurlijk, Anne is een hond. Waarschijnlijk heeft Miss Anne een modderbadje genomen, hoog tijd voor het hesje om ook eens te gaan poedelen.

Ik heb het hesje met de allerlaatste wasnoten gewassen op de ministand. Dat is een heel kort wasje op 30 graden.

En dit is het resultaat. Het is wel duidelijk dat de vlek er niet helemaal uit is en het hesje ruikt niet zo lekker neutraal als mijn overige proefwassen. Maar zoals ik al aangaf was dit een erg kort wasprogramma, op een lage temp, een nogal vies wasobject en vaak gebruikte wasnoten. Dit alles in aanmerking genomen ben ik nog steeds erg tevreden over de wasnoten. Douze points!

2 opmerkingen:

  1. Geloof na deze blog dat ik toch ok eens aan de noten ga....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha Esther en juist deze blog is het minst positief met de wasnoten. Maar volgens mij zijn die wasnoten ook echt goed. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen