Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










zaterdag 6 oktober 2012

Dag 317 In the Kitchen



Gisteren waren de schilders er! Een hele tijd terug had ik een lekkage en daarom moest het keukenplafond geschilderd worden. Heel leuk, een van de schilders viel het op dat er een plek op het plafond zat: "Mevrouw, heeft U een lekkage gehad?" "Jazeker, daarom zijn jullie nu hier." "O, deze tex dekt geen vochtplekken." Geweldig... Kortom, met de eigenaar van het schilderbedrijf, die er gelukkig ook was, afgesproken dat ik het aankijk totdat het droog is en als de plekken weer terugkomen, dan komt hij terug met een primer. En, heel verrassend, vanmorgen zaten de plekken er weer! Maandag maar weer bellen dus.

Maar goed, de keuken moest leeg, mooie gelegenheid om de boel weer eens schoon te maken. Vooral die bovenste plank, daar kom ik zelden (lees: nooit). Aan de bak!









Zo..... Klaar! De kannetjes hebben nu weer meer ruimte op de plank en er is meer eenheid. Blij!


En omdat ik toch een soppie gemaakt had, heb ik mijn souvenirding ook meteen aangepakt. Was ook wel nodig! 
Pasjes en rouwkaartjes zitten nu in mijn "Beautiful Things Kist", het vogeltje heb ik niets meer mee, mag weg en de rest heeft een fris badje gehad. :)

2 opmerkingen:

  1. Wat heb je mooie dingetjes. Ik wou net schrijven dat ik helaas nergens leuke dingen op kan zetten in de keuken. Maar ik zie net dat ik wel een smal randje heb, bovenop de bovenkastjes. Ha! Volgens mij perfect om het een en ander uit te stallen dat nu in de weg zit. Bedankt voor de inspiratie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er weer mooi uit. Ja die kannetjes van je vind ik toch echt leuk hoor. Past echt helemaal bij jou ;-)

    BeantwoordenVerwijderen