Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










donderdag 11 oktober 2012

Dag 321 Bleh....


Bleh... Gisteren K-nieuws gekregen, letterlijk en figuurlijk. Met mij gaat alles goed, maar met lieve mensen uit mijn omgeving bepaald niet. Dat was schrikken. Vandaag ben ik brak, sjacherijnig en moe. Om de mensen uit mijn werkomgeving te sparen (niet helemaal gelukt, trouwens) en omdat ik me niet kon concentreren, ben ik maar gaan opruimen. Dat was zowiezo wel nodig, maar binnenkort gaan we intern verhuizen dus wat minder zooi is dan wel handig. Helaas geen voorfoto's, maar geloof me maar dat het heel hard nodig was, de opruiming! Dit kastje durfde ik voorheen niet open te maken en al helemaal niet als er iemand bij was. Ik ben nog niet klaar hoor, maar hier ben ik al heel erg blij mee. Er zijn wat bomen in de kliko gegooid, zeg... Ik kwam nog ordners van tien jaar oud tegen. Niet van mij, hoor! En prints uit 2005... En die waren wel van mij. Losse papieren heb (ongesorteerd, wel per jaar) in een ordner gedaan. T-shirts (met een oud logo, een keer gedragen op een sportdag) heb ik naar een collega met een boerderij gebracht. Dat zou ik al een jaar doen, geloof ik.. Russischtalige boekjes en dvd's, ook met oud logo zijn ook weg. Mogen niet meer aan klanten worden gegeven, vandaar.

En nog een fotootje van de prullenbak, zo fijn, dit is allemaal weg!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten