Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










maandag 2 april 2012

Dag 133 Presentjes!

Deze cadeautjes heb ik laatst van een klant en collega uit Armenie gekregen, heel attent! Alleen ben ik niet zo van de schoteltjes en de dvd's... Nu ik aan het opruimen ben, is het natuurlijk niet logisch om iets te houden wat ik eigenlijk niet mooi vind. Het houten beeld en het aardewerken kommetje mogen blijven, die komen in mijn souvenir/rariteitenkabinet. Het schoteltje gaat naar het werk, de collega's vinden het altijd leuk om hun cadeaus te zien als ze op bezoek komen. En de dvd gaat naar de rommelmarkt. Opgeruimd!


Mooi, he? De achterkant van het schaaltje vind ik leuker dan de voorkant.... 

Laatst las ik dat je het toilet kunt ontkalken met bruistabletten. Ideaal: je gooit er 2 in de pot en het gaat vanzelf. En goedkoop! Beter kan niet, toch?

3 opmerkingen:

  1. Je kunt ze ook heel goed gebruiken voor je vitrages!
    Gewoon in de wasmachine, 2 stuks bovenop je vitrages leggen,wasmiddel en wasverzachter in het bakje doen en ze worden echt stralend schoon en fris:-))

    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een idee! Ik kwam vorige week nog een buisje tegen, heb hem wel laten staan (je weet tenslotte nooit waar het goed voor is), gaat in delen in de toiletpot!

    Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen