Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










dinsdag 10 april 2012

Dag 141 Rise & Shine

Ongeveer een half kwartier besteed aan een ander klusje: de voorraadkast met verzorgingsspullen. Miss Bie staat eind deze maand op een tweedehandsmarkt, dus als ik nog iets wil meegeven, dan mag ik wel opschieten. En het kastje kon wel een beurtje gebruiken.

Nu heb ik bruin haar, maar ik heb rood, aubergine en rood gehad. Dat hoef ik voorlopig echt niet meer, dus weg met al die shampo's! De rode tubes op de bovenste foto gaan naar Miss Bie voor de verkoop. De aangebroken flessen hieronder naar de kliko. Ik weet dat Fly Lady zegt dat je met shampo ook prima je toilet kunt poetsen, maar ik waag het er toch maar niet op.. Geen behoefte aan een auberginekleurig toilet.

De flessen van Andrelon gaan naar m'n cadeautjeskast, die komen vast nog wel een keer van pas. Het figuurlijke bezempje is door de kast gehaald!

Het tweede deel van mijn kwartier heb ik trouwens weer aan de foto's besteed, stapje voor stapje..

2 opmerkingen:

  1. Toch weer een lekker klusje om gedaan te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha ik ken dat ik heb pas alle open kleurschampoo en foam aan m,n thuiskapster gegeven !! zij kan er weer wat mee recyclen is Fun zo he !!

    BeantwoordenVerwijderen