Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










zondag 22 april 2012

Dag 153 Books, books, everywhere...


Ziehier mijn vierde boekenkast.. In deze boekenkast staan mijn kinderboeken, de boeken die ik nog niet heb gelezen en de boeken die ik hopelijk ooit nog via Bol.com ga verkopen. En hij is best wel een bende. Stiekem weet ik best wel dat sommige boeken nooit verkocht gaan worden en dat ik ze nooit meer ga herlezen. Toch maar eens uitzoeken, dus. En dat gaat best lekker! Want deze boeken mogen weg:

Wat een stapel, he? En dit is nog niet alles, ik ben nog niet helemaal door de boekenkast heen gegaan. Want ik ben ze natuurlijk meteen netjes aan het zetten, op alfabetische volgorde. Morgen weer verder.. Ben benieuwd hoe groot de stapel uiteindelijk wordt. :)




7 opmerkingen:

  1. Top zeg... iedere keer als ik naar mijn boeken kijk, dan mag er geen een van weg...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog even een tip, tip, tip: bij Bol.com kun je nu een waardebon van 1000 Euri winnen als je voor eind april (geloof ik) 5 boeken te koop zet. Toch de moeite... Beetje jammer: je kunt er geen Nederlandstalige boeken van kopen. Maar goed, ik wil toch nog een ander hifi-setje. En Engelstalige boeken kun je er wel voor 'kopen'!! Die wil ik wel... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo dat is een aardige boekenkast zeg...!
    Ik ga morgen van start met het project :) misschien vind je het leuk om te komen kijken.. ik volg je in ieder geval :) http://p365eenkastjeperdag.blogspot.com

    Veel liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. kwijl kwijl dat zijn de biekenkasten die ik graag zie en herken hahahaha goed bezig!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahahhaha ik zeg nog geen 2 uur geleden tegen Lex M,n boekenkast word te klein !!
    ik wilde r m,n recentst uitgelezen boek in zetten enu moest een plekje creeeren hahaaha !!
    Dus Mirjam ook ik moet gaan schiften en dan maar weer eens langs De BIG haha alhoewel dat vorige keer evenveel boeken mee terug opleverde ,,haha maar dan wel verse off course

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik geef af en toe een doos(je) mee voor een verkoping voor een goed doel. Verder neem ik altijd een stapel boeken mee op vakantie, die ik dan ter plekke achterlaat (scheelt ook weer ruimte op de terugweg en meestal koop ik nog wel wat om die ruimte te vullen), ik ben lid van de bibliotheek, ook heel handig voor kinderboeken. En toch heb ik nog steeds veel te veel boeken. Kun je nagaan hoe het anders was geweest....

    BeantwoordenVerwijderen