Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










donderdag 26 april 2012

Dag 157 Adres Onbekend


Lady M is still ironing... Nog een half uurtje, dan ben ik vast klaar. Komt goed. Maar ja, om daar nou alweer over te bloggen? Dasnieleuk!

Vandaar deze prachtfoto. Ik woon bijna acht jaar in dit huis en nog steeds krijg ik post voor de vorige bewoners. Inmiddels gelukkig bijna nooit meer, maar in het begin heel regelmatig. Eerst stuurde ik alles heel braaf door, maar op een gegeven moment was ik het beu. Iedere keer kwam dezelfde post voorbij, ze hadden duidelijk geen adreswijziging doorgegeven.

Sindsdien stuur ik alles Retour Afzender. Ik gooi bijna niets weg, anders blijven die bedrijven maar sturen.. Wel sneu, tot vorig jaar werd er ieder jaar een kerstkaart bezorgd voor de vorige bewoners. Ook die heb ik meerdere keren doorgestuurd maar ieder jaar in december, de eerste kaart die op de mat viel... Niet voor mij! Tot afgelopen jaar, nu is het kwartje gevallen. Denk ik.

Ik heb ook alle catalogi opgezegd, bij mij komt er geen Wehkamp, H&M, Bonaparte, whatever meer in. Ik bestelde toch bijna nooit iets, zonde van het milieu. En als ik echt graag iets wil hebben, dan kan dat prima via de webshop. Wat er niet in komt, hoef ik ook niet meer weg te doen! Vrije vertaling van: wat er niet ingaat, hoeft er ook niet vanaf... :)

7 opmerkingen:

  1. vervelend is dat, ik krijg ook nog steeds post van de vorige bewoners :S ik gooi het soms gewoon weg hoor, niet mijn verantwoordelijkheid!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het ligt ook heel erg aan de bedrijven. er was een investeringsmij die heeeeeeeeel hardnekkig was, werd er zo niet goed van!!

      Verwijderen
  2. Na acht jaar nog... wow. Maar ook ons oude adres kreeg nog lang post van ons. Terwijl wij wel degelijk alle instanties hadden ingelicht.

    Maar het kan nog erger: ik huurde ooit een kamer waar buiten mij nog steeds 10 mensen op ingeschreven stonden. En nog heel veel post kregen. Pas na maanden "retour afzender" werd dat minder. En dan al die deurwaarders die voor vroegere bewoners langs kwamen. Telkens weer moest ik uitleggen dat ze niet mij moesten hebben. Dat is pas vervelend!

    Goed dat je van de catalogi af bent... Je hebt zeker ook een Nee sticker? Dat scheelde bij ons ook heel veel papier.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha, nee, die heb ik niet! vind de foldertjes zo leuk... en ik haal er regelmatig een koopje uit. :) mijn stapel oudpapier is dan ook altijd errug indrukwekkend! ben altijd blij als het weer opgehaald is. :)

      Verwijderen
  3. Onze oud bewoners zijn overleden, dat wil nog wel indruk maken op de afzenders...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik stuur het terug, en plak daarbij iets over de code (die roze streepjes op de envelop), anders komt het voor de twee keer in mijn brievenbus! Je kunt er evt opzetten: Vertrokken Onbekend Waarheen, gegevens svp verwijderen!
    Veel succes verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hihi een beetje zoals die oude slankie kaas reklame wat er niet aankomt hoeft er ook niet af !
    maar gelijk heb je wat de katalogi betreft ! hier eindigen ze ok vaak ongelezen in de papierbak !

    BeantwoordenVerwijderen