Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










donderdag 12 april 2012

Dag 142 De foto van gisteren

De cd's & foto's liggen in de afvalbak, hoesje van het Kruidvat ligt in de papierbek en de kaarten zitten nu in mijn kaartenkoffertje. Geen idee wie ik daar blij mee ga maken, maar voorlopig blijven ze nog.

1 opmerking:

  1. hihi liggen in de papierBek grapig haha !!

    kaarten bewaren met n leuke print kan geen kwaad doe ik ook en 1 x in de zoveel tijd komt m,n knutselspirit omhoog kriebelen en maak ik r iets leuks mee !

    BeantwoordenVerwijderen