Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










dinsdag 24 april 2012

Dag 155 The ironing lady


Weet iemand nog hoe lang het geleden is dat ik gestreken heb? Het is geen prijsvraag, hoor... Want ik weet zelf het antwoord niet eens. En dat terwijl ik een hele tijd lang iedere week streek. Maandagavond Grey's Anatomy en binnen het uur was de stapel weg. Daar is helaas het klad in gekomen, ziehier het resultaat. Ik heb er wel allerlei shirtjes in de tussentijd tussenuit gevist, dus eigenlijk hoef ik lang niet alles te strijken. Ik zie mogelijkheden! Vandaag ga ik het in ieder geval niet met een kwartier redden. Wish me luck!

5 opmerkingen:

  1. Twee afleveringen schat ik, als je een beetje kunt doorstrijken. En dan is die hele stapel ook weer weg! Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je gewoon iets inspirerends op TV nodig hebt... kijk dan eens op mijn blog... mag je bij mij iets uitkiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Luisterboeken zijn ook heerlijk bij dergelijke karweitjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha dat probleem had ik voorheen ook !! de strijk die opstappelde !
    Nu heb ik r bij Ikea een mandje voor gekocht en als dat mandje vol zit dan MOET ik strijken !!
    Maar m,n hobby word het nooit hahaha
    Suk6 !

    BeantwoordenVerwijderen