Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










woensdag 11 april 2012

Dag 142 No pictures, pls...

Fotocameraatje vreet de laatste tijd batterijen... Lijkt me niet helemaal in orde, zeker omdat ik cameraatje nog maar een jaar ofzo heb. Alle batterijen zijn op, dus vandaag helaas geen foto. Maak ik morgen wel goed!

Vandaag heb ik m'n cd-mapje doorgenomen. Er slingeren de laatste tijd weer overal losse cd's en hoesjes, hoog tijd om ze weer bij elkaar te voegen. Het cd-mapje heb ik nu gedaan, nu nog op zoek naar die losse cd's... :)

En blik #2 is af! Althans, ik heb alle foto's bekeken. Er zaten nog wel heel veel foto's van Pepper bij... Honderd? Misschien wel tweehonderd. Die ga ik dus binnenkort inplakken. Ik hoef nu nog maar 1 blik!! :)

Zometeen tien minuten opruimen en dan ga ik uitgebreid bankhangen. Fijne avond allemaal!

7 opmerkingen:

  1. Soms is het niet zo erg als je fototoestel het niet doet, scheelt t.z.t. ook weer uitzoeken en inplakken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar heb je wel een punt.... Ik laat ze eigenlijk (bijna) nooit meer afdrukken, maar heb wel voor een jaar aan digitale foto's op m'n compu staan. Mag ook wel weer een keer opgeruimd worden!

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Werk je nog met losse batterijen? Gewoon een accuset kopen. 1 keer opladen opladen doe je er weken mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beter is het trouwens om bij een fotowinkel oplaadbare batterijen te kopen, die speciaal voor cameras zijn. Zijn duurder maar gaan absoluut langer mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De Hema heeft ook Prima speciale camera oplaadbare baterijen

    BeantwoordenVerwijderen