Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










woensdag 4 april 2012

Dag 135 Oud Papier


Vandaag wordt het oud papier opgehaald! Dit heb ik in 1 maand tijd verzameld, wat een berg he? Heerlijk dat het allemaal weg is. Bye bye bonnetjes en oude gebruiksaanwijzingen en andere troepjes!

En weer verder met de kast... Ik ben nu door de ordners heen aan het gaan, kijken of er nog wat kan. En ja hoor, weer wat gevonden. Sommige dingen horen in andere ordners thuis, die heb ik dan ook verhuisd. De verleiding was groot om de ordners zo te laten liggen want ik ga toch morgen verder.. Maar ik heb het niet gedaan, ze staan allemaal weer in de kast! :)

2 opmerkingen:

  1. Volgens mij is papier het lastigste monster om te temmen. Er ligt al zoveel en er komt elke dag weer wat bij: post, krant, tijdschriften, folders, schoolwerk, het houdt niet op.
    Maar jij hebt het papieren monster een stevige slag toegediend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. man wat ben ik blij met de Open haard die dankbaar veel klein papier iin z,n vlammen opslokt !!
    maar hier is ook elke maand de Blauwe bak nokkie vol !!!!

    dat zal lekker voelen als je alle ordners gehad hebt , dan kunnen ze er weer n tijdje staan eer je het herhalen moet hihi !!

    BeantwoordenVerwijderen