Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










vrijdag 27 april 2012

Dag 158 Lavendelolie

Dit vieze doosje was de aanleiding voor mijn klus van vandaag. Er zit heerlijke lavendelolie in, maar mutsje Mirjam had het doppie niet goed dichtgedraaid. En als een doossie dan op z'n kant ligt....

Vorig jaar rond deze tijd is mijn badkamer verbouwd en in een jaar tijd is dit kassie dus helemaal dichtgegroeid met monstertjes, badspullen en pleisters! De verbandtrommel bleek niet meer dicht te kunnen, de inhoud is dus verhuisd naar de blauwe trommel. 

Ik ga voor het werk nog wel eens op reis en dan zijn monstertjes wel erg handig. Dan hoef ik niet met de grote verpakkingen te slepen, I like to travel light! Ik krijg ook nog wel eens reisverpakkingen. Het lijkt me duidelijk dat ik er voorlopig niets meer bij hoef te hebben. Ik heb nu alles per soort gesorteerd. 

En dit is het resultaat! Dit is me trouwens niet binnen 15 minuten gelukt, maar ja, omdat alles op mijn bed lag, moest ik wel door! :)

En dit gaat er weg. Fijn weekend allemaal!

4 opmerkingen:

  1. Die klus heb ik laatst gedaan,,,,,een tas vol voor de kliko :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die la is mooi opgeknapt. Dankbaar klusje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zonde van de lekker olie dat dan weer wel ! enu je weet weer exact welke monsters je nog hebt voor traveling light !

    BeantwoordenVerwijderen