Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










maandag 30 april 2012

Dag 161 I'm in the garden

Wat een weer, he?? Heerlijk! Helemaal perfect om helemaal niks te gaan doen in de sauna. :) Maar ja, aangezien ik best vroeg wakker was, had ik nog plenty of time voor een kwartiertje opruimen. Oftewel, onkruid plukken. Ook daar was het mooi weer voor.... Hierboven een van de ergste stukken.

Het paadje vertoonde ook meer groen dan ik wenselijk acht.


Zoooooooo, best wel veel!! Ik heb nog wel iets overgelaten voor de rest van de week, hoor.. ;)
En Anne toont hier het resultaat van een kwartier keihard bikkelen... Ahum. Maar wat kun je toch veel doen, he, in zo'n korte tijd?? Ben er weer blij mee....

6 opmerkingen:

  1. Inderdaad dat heb je snel gedaan! Ik vindt altijd dat het uuuuren duurt voordat je verschil ziet in de tuin. Maar wij hebben heel veel van dat soort onkruid in de tuin. En ik heb wellicht ook niet op de klok gekeken... Bij jou is in ieder geval veel verschil te zien ☺ Goeie klus!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ela! Houd het maar eens bij, stiekem doe je veel meer dan je in de gaten hebt... En voor mij werkt het goed, ik ben echt blij met wat ik in die 15 minuten bereikt heb. Voorheen was het voor mij eigenlijk niet genoeg, want het was niet af. Fijne avond!

      Verwijderen
  2. dat ziet er weer goed uit hoor :D doe je elke dag een kwartier aan iets?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Patries, idd, ik werk (in principe!) iedere dag 15 minuten aan iets. Dat heb ik opgepikt van Flylady, een Amerikaanse site. Een kwartier is voor mij goed te behappen en je kunt echt veel doen in een kwartier. En het is echt verslavend, eerst sloeg ik regelmatig een dagje over, maar de laatste tijd ga ik als een speer. Echt lekker!

      Verwijderen
  3. Tja hier werd het nog enigsinds kort gesnaaid door de kippen maar haha nu moet ik ook aan de slag om het onkruid te lijf te gaan eer er n oerwoud tussen de stenen groeit

    Maar dit deel van je tuinpad ziet er weer als Nieuw uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk, zoveel resultaat in zo korte tijd..! Ik zou ook weer terug moeten naar mijn kastje per dag.. Maar een kwartier is misschien wel een beter plan..

    BeantwoordenVerwijderen