Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










dinsdag 3 april 2012

Dag 134 Kiekjes

Ben klaar met het foto-album! Dat voelt goed. Nog even een kiekje uit de oude doos. :) Zo'n spijt dat ik deze jurk niet gekocht  heb....


Deze kaarten kwam ik ook tegen in het album, die gaan naar m'n kaartenkoffertje. Kan ik misschien nog iemand blij mee maken. 

Ik weet ook al wat mijn volgende klus gaat worden.. De voorraadkast. De thee was van december 2010 (!) en de Kip Siam van deze maand. Drie keer raden wat ik vandaag gegeten heb.... Gauw alles maar eens nakijken dus!

2 opmerkingen:

  1. Fijn dat er een klus af is. En als je dan ook de volgende al weet is dat helemaal fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja die jurk had je moeten kopen , maar ja dan moet je wel n gelegenheid hebben om m naar toe te dragen .

    Hihi ik heb hetzelfde met de vriezer , lekker vol stouwen en pas als ze echt Vol is gaan kijken Hmmm wat moet er als eerste uit kwa datum

    BeantwoordenVerwijderen