Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










zondag 29 april 2012

Dag 160 You've got mail

 Fijne vage foto's vandaag... Hoog tijd om de lens van m'n camera schoon te laten maken! Dat kan ook op mijn to do lijstje. Maar goed, jullie kunnen het toch wel goed zien, denk ik: ruim 10.000 ongelezen mailtjes. Belachelijk. Na een kwartier heb ik er maar 401 weggewerkt... Dat valt tegen, zeg. Misschien moet ik hier toch maar een wekelijks thema van gaan maken. De vorige keer dat ik me aan m'n mailbox waagde, heb ik heel stoer geschreven dat ik Flylady ging opzeggen. Niet dus... De compu hing vrijwel meteen toen ik op de link "unsubscribe" klikte, misschien een teken?? Vandaag weer een poging gewaagd en huppekee, weer hetzelfde. Lekker dan. Nu heb ik een mail aan Flylady geschreven met dank voor alle inspiratie en of ze me ajb wil unsubscriben. Ik krijg zo'n 50 mailtjes per dag (& nacht) en het merendeel is van haar. Ik houd het gewoon niet voor elkaar om al die mails te lezen/beantwoorden/verwijderen. Dan maar zo.


6 opmerkingen:

  1. Suc6 ermee, daar ben je wel even mee zoet.

    Mag ik je een tip geven, als je nou aparte mailboxen aanmaakt, met een bepaalde afzender, of een bepaald onderwerp, dan kun je al heel wat schiften, en kun je mailbox voor mailbox bekijken, dan lijkt het niet zoveel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan mailtjes van een bepaalde afzender allemaal tegelijk weggooien bij mijn hotmail. Als je dat nou ook kunt bij de mailtjes van flylady, ben je er misschien in een keer vanaf! Ook zou je mogelijk een regel kunnen maken dat ze standaard binnenkomen in een apart mapje. Zo hou je de andere binnenkomende mail wat overzichtelijker. Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sorteren op afzender en dan gewoon meteen per groep weggooien. Enneh, niet vergeten je prullenbak ook t legen, anders hou je het probleem, alleen in een ander bakje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. pfttttt daar is niet door heen te worstelen

    BeantwoordenVerwijderen