Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










zaterdag 28 april 2012

Dag 159 Het mandje

Gauw een blogje voordat ik weer aan de strijk ga! Eigenlijk had ik vandaag mijn 15 minuten willen overslaan, maar ja... het bloed kruipt waar het niet gaan kan! Geen idee waar deze uitdrukking vandaan komt, trouwens. Wel toepasselijk bij de crimeserie die ik met een half oog aan het kijken ben... ;) Dit mandje staat nu al een tijd op de trap om te voorkomen dat mijn troep all over the stairs staan. Het is wel duidelijk denk ik waarom ik mijn 15 minuten van vandaag hieraan gespendeerd heb....

2 opmerkingen:

  1. toch n handig mandje als i vol is ga je er mee aan de slag !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. succes :D wij proberen zo min mogelijk op de trap te zetten...

    BeantwoordenVerwijderen