Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










dinsdag 17 april 2012

Dag 146-148 De Mand, de Frutsels en de Kast - opnieuw

En daar istie dan - heel erg netjes! Voor een klus waar ik zin in had, viel die nog best tegen. Er zat veel meer in dan ik dacht en waar gaat dat naartoe? De potloden, leuke plakbandjes en grappige frutsels zitten nu weer in een andere mand. Eens kijken hoe dat gaat bevallen. Het papierwerk zit in de klapper. Yes!


Op zoek naar een frutselklapper kwam ik een klapper tegen met... foto's. En brochures e.d. Ook maar meteen erbijgepakt, paste mooi binnen mijn 15 minuten van vandaag. Bijna alles gaat weg, ik heb dit met een reden niet ingeplakt - de foto's zijn niet mooi genoeg. Ja, ben best kritisch! Ik kwam wel hele mooie foto's tegen van een tripje naar Texel. Miss Greetje krijgt de foto's van haar en haar doggy's, hopelijk is dat een leuke verrassing. En de andere foto's gaan naar de "nog inplakken" stapel. Dit is de "wegwezen" stapel:


En zo is m'n kast nog een stukkie leger geworden! :)

5 opmerkingen:

  1. en zo stukie bij beetje gaat t er steeds strakker uitzien , en je hebt alles weer n keer door je handen laten gaan , weet je weer wat je hebt en haha waar t is !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Precies! Het voordeel is, dat het opgeruimd is, en het tweede pluspunt is dat je weer weet waar alles ligt...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Frutsels... lastig is dag. Maar hoe verder ik kom met opruimen, hoe vaker ik iets direct op zijn (nieuwe) vaste plek kan leggen. En soms wil het niet, maar dan gaat het bij de 2e opruimronde wonderwel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alle platte dingen opruimen, dat lukt nog wel, maar frutsels....

    BeantwoordenVerwijderen