Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










zaterdag 7 april 2012

Dag 138 En nog een boom(pje)

 Deze foto had ik eigenlijk als tweede willen uploaden, maar ach.. Dit was mijn bonusklus van vandaag. Dit motorpak heb ik een jaar of 2 gekregen van mijn buurvrouw. Haar man had een motor gekocht en zij zou meegaan. Pak gekocht: te klein. Of ik het wilde. En aangezien ik geen nee kan zeggen, zei ik ja. Ik ga af en toe met een vriend mee op de motor, dus dan is zo'n pak best handig. Maar ja, de laatste keer dat ik mee ben gegaan is minimaal 3 jaar geleden! Als het niet langer is. En vriend heeft kinderen die bijna even groot zijn als ik, dus pak gaat daar naartoe. En als ik dan eindelijk weer een keer meega, mag ik pak vast wel lenen.. ;)

5 opmerkingen:

  1. zoooow heej hard gewerkt! En nu een welverdiend roseetje, proost!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Good job zijn de blikken met foto,s het volgende project ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, nu zijn de blikken aan de beurt. Daar ben ik vorig jaar ook al een keer doorheen gegaan, dus ik ga ervanuit dat dat een miniklus gaat worden. Hoop ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha foto,s en miniklusjes die woorden passen niet bij elkaar vrees ik !!!

    BeantwoordenVerwijderen