Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










zaterdag 21 april 2012

Dag 152 De losse eindjes

 Wanneer is een klus echt klaar? Als je erover geblogt hebt, natuurlijk! ;) Onzin of course, maar het bloggen stimuleert me wel, dat is me wel duidelijk! Mochten jullie je hebben afgevraagd waar al die flessen drank naartoe zijn gegaan, hier dus. Er liggen er ook een paar in de koelkast, wachtend op een goede gelegenheid. Een half jaar Clean House Clear Head bijvoorbeeld.. Komt er ook al gauw aan!

Dit is mijn gastentoilet, ik zit hier nooit, veel te koud! Op zich zou dit een perfecte ruimte zijn voor een rommel (excusez le mot) of wat dan ook kast, maar dat zou betekenen dat mijn gasten door mijn slaapkamer naar de badkamer/toilet moeten gaan. En dat vind ik geen goed idee. Om de strijkpkank etc zo te laten staan, vind ik ook nix, dan is deze ruimte zo lastig met schoonmaken. Toch maar naar boven. Eens kijken hoe dat gaat. Voorheen wilde ik dat pertinent niet, omdat het naar boven & beneden sjouwen best een barrière zou kunnen zijn. Tja, zelfkennis! Nu ga ik het toch proberen. Het is ook niet zo dat ik iedere dag strijk.
Dit is mijn washokje, dit was ooit een badkamer(tje). Eens kijken hoe het de strijkplank en het trappie hier vergaat.

 En zie hier het eindresultaat! De tas van LeenBakker gaat binnenkort ook nog weg, daar zit het motorpak in voor vriendinnetje. Yes.........

2 opmerkingen:

  1. jeujj nu snap ik dat je met een boekie op de bank zit en een wijntje hoop ik :) wat een werk heb je verzet bravoooo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo jij houdt echt niet van halve maatregelen he hihi Goed bezig !!!!!!enu de kast looks Great !

    BeantwoordenVerwijderen