Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










vrijdag 13 april 2012

Dag 144 Sleehakken & Poezieplaatjes

Met pijn in m'n hart doe ik m'n sleehakjes weg.... Ik heb ze gekocht in Sevilla en ze doen me altijd denken aan de heerlijke vakantie, de zon en de prachtige tuinen. Maar ja, de hak is niet goed meer, ze zijn echt slecht geworden. Gelukkig heb ik goede opvolgers gevonden! Vanmorgen heb ik de sleehakjes uitgezwaaid toen ze meegingen met Max. 

 Ik dacht even een leuk klein klusje te doen voordat ik aan de voorraadkast begin. Het is zeker een leuke klus, maar geen klusje. Heel lang zat er niets in deze mand, maar laatst heb ik dit omgetoverd tot mijn knutselmand. En toen heb ik me een beetje laten gaan bij de Action... Nothing bad ever happens at the Action... Das wel duidelijk.
Anne proudly presents... Mijn map! Morgen meer...

2 opmerkingen:

  1. jammer van je sleehakjes vond ze wel Nice !!
    Enu Nee nix mis met de Action haha ik was er van de week en heb r n superkoopje geslagen voor mezelf en voor de kadokast

    Hmmm m,n kado kast ik voel dat daar n blogje aan gewijd gaat worden hahahaha !!

    BeantwoordenVerwijderen