Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










zondag 8 april 2012

Dag 139 Bonusklus!

Voor mij ongelooflijk, maar waar: naar deze klus heb ik echt uitgekeken. Jaren geleden heb ik 'ruggetjes' voor deze ordners gemaakt, zoals wel te zien is. En nu heb ik eindelijk nieuwe gemaakt! Dat mocht ik pas van mezelf als ik alle ordners doorgegaan was. Het stelt helemaal nix voor, ik heb een voorbeeld in Excel, het is een kwestie van de onderwerpen invullen. Eigenlijk had ik best weer nieuwe plaatjes willen zoeken. Dat had me dan wel flink wat zoekwerk en tijd gekost: zonde! Zie hieronder voor het resultaat. :)

3 opmerkingen:

  1. Is echt de afsluiter van dit onderdeel! (hoewel ik de plaatjes ook wel heel leuk vind hoor)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben ik met je eens! Komt misschien ook nog wel een keer... Ik wil nog zoveel doen..

      Verwijderen