Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










woensdag 18 april 2012

Dag 149 De voorraadkast - daar istie dan

Mocht iemand zich afvragen waarom ik graag aan de voorraadkast wilde beginnen, denk dat het nu wel duidelijk is. Ik ben helemaal in mijn nopjes met de voorraadkast zoals hij nu is. Toen ik mijn huis kocht, zat er een bouwvallige, bijna antieke constructie in de kast. Gezellig, houtwurmpjes... Toen had de kast geen prio, ik had genoeg andere projecten.. Tot de gemeente kwam om de gasleiding om te leggen. Alles moest eruit en aangezien m'n constructie aan de muur vastgetimmerd was had ik opeens een voorraadkast zonder planken. Heel handig! Gelukkig heeft mijn lieve zwagertje de kast helemaal ingericht, zo fijn. Hij staat alleen een beetje vol. 

Dit is het resultaat na 15 minuten boenen, poetsen en herinrichten! Dit zijn de leukere klussen, snel meters maken. 

En dit gaat er weg. Toch weer spullen over de datum, zo zonde. De kruidnootjes niet, die gaan naar mijn manager. Die is nogal zoet aangelegd... ;)

5 opmerkingen:

  1. dat zijn inderdaad meters maken je gaat weer als n speer zeg !@@@ zo,n kast mis ik hier nog wel eens ik heb wat extra voorraad in het dressior in de huiskamer staan en soms is dat helemaal niet handig haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb gelukkig een kelder maar met 15 min opruimen en poesen red ik het niet hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne voorraadkast, zo één heb ik er ook, maar die red ik niet in een kwartier. Nu ik er aan denk moet ik daar ook nog twee planken en de vloer, want die is ook in gebruik voor opslag (je moet het allemaal ergens laten, nietwaar?)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo, die kast heb je snel strakgetrokken! Ziet er leuk uit. De snoeppotten (hoe heten die dingen?) maken het helemaal af.

    Heb je ook een betere plek gevonden voor de strijkplank, volgens mij stond die een beetje in de weg.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! De snoeppotten waren eigenlijk voor de snoepjes van Anne, maar aangezien zij (ivm een allergie) nu nog maar 1 soort snoepje heeft, heb ik daar niet bepaald 2 grote potten voor nodig.
      Nu staat de strijkplank even op het toilet (kom ik toch nooit), maar ik denk dat hij toch maar naar boven gaat. Vind ik eigenlijk niet fijn, want ik strijk beneden voor de tv, maar ik kan geen goede plek beneden vinden. Maar eens proberen hoe het gaat.

      Verwijderen