Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










donderdag 19 april 2012

Dag 150 - De voorraadkast - plank 4&5

Dachten jullie dat ik al helemaal klaar was met de voorraadkast? Nee, hoor.. Dat lukt me echt niet in 15 minuten! Ik heb helaas geen 'voor' foto van plank 4 en 5 gemaakt, maar ben wel heel tevreden met het 'na' resultaat. De thee staat gesorteerd op expirydatum en het schoonmaakspul op inhoud. Hoe leger, hoe meer naar voren. 

En dit gaat er weg, de fles ketjap manis was van december 2010... De 30 verjaardagstaartkaarsjes gaan bij de frutsels, maar eens zien wat ik daarmee ga doen. Tis dat ik aankomende maand 38 word.... De lampen (achter de ketjap) gaan naar mams en als zij ze niet wil (kan ik me eigenlijk niet voorstellen) dan gaan ze weg. De spaarlampen blijven! :)

3 opmerkingen:

  1. Tja, de voorfoto heb ik niet gezien, maar zoals het er nu uitziet is het weer helemaal netjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel overzichtelijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En je weet weer exact wat je in de kast aan voorraad hebt !

    BeantwoordenVerwijderen