Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










vrijdag 20 april 2012

Dag 151 De voorraadkast - Deel 3


De laatste ronde... Zou het? Er kwamen wat verrassingen naar boven. De een beter dan de ander. Ik blijk toch nog muurverf te hebben voor de veranda. Dat komt goed uit, want er is een stukje aan het bladderen. Binnenkort te zien op Clean House Clear Head! :) Ik kwam ook nog andere muurverf tegen, voor de slaapkamer. Heb ik al in huis sinds oktober 2010... Ik kwam ook nog muizenkeuteltjes tegen, dat was wat minder....

De gewichtjes gaan bij m'n sportkleren, binnenkort ga ik weer aan de bak. De verfblikken (bijna leeg) mogen weg. 

En zo zien de planken er nu uit. Hier ben ik voorlopig heel tevreden mee. Nu nog aan de slag met een paar losse eindjes. Dat is voor morgen!

2 opmerkingen:

  1. Oeh, muizenkeutels... dat is inderdaad minder. Maar voor de rest: goed opgeruimd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. surprise surprise haha sommige verrasingen zijn iets minder !! maar de verf vinden is wel weer n goeie !!

    BeantwoordenVerwijderen